Default forground color στην κονσόλα

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Nov 20 18:15:10 EET 1999

~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~  <B.Anastasatos at pmail.net> writes:

> Yparxei tropos va ru8mistei n kovsola va emfavizei to keimevo me mwb avti
> gia aspro; Av kavw:
>
>     echo -e "\033[35m"
>
> exw mwb, alla eva ls (vi, man...) javagurvaei to foreground color sto
> aspro.

Mporeis va paikseis ligo me to termcap sou, wste ta capabilities pou
kavouv reset to termatiko, kai ola osa allazoun gevika to xrwma va exouv
sav default to mwb.  To :rs: capability mou erxetai movo twra, alla me
`man 5 termcap' 8a breis kai ta upoloipa.

Alla mia kai to aneferes... giati MWB ?  Oute kav eva blue-fg-on-cyan-bg
etsi se IBM boot-manager style :ppp

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr