soffice kai howto

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sat Nov 20 19:00:11 EET 1999

In article <Pine.LNX.4.10.9911201300060.803-100000 at iris.math.aegean.gr>,
	atsol1 at iris.math.aegean.gr (Antonis Tsolomitis) writes:

> Avaferete sto HOWTO tou StarOffice, ka0ws kai sto README tou distribution
> kapoio problnma me tnv glibc. Epeidn kapoios syvadelfos 0elei va to
> egkatastnsei (gia va diabazei doc) se eva RedHat6.1 (n' 6.0 dev 0ymamai)

Den einai arketa sefes oti "an exeis ReadHat 5.2 'h kalytero den xreiazetai
anaba9mhsh thw glibc";;;;
'h "dokimaste na kanete thn egkatastash xwris anaba9mish ths glibc kai an
doylepsei den xreiazetai anaba9mhsh";;;

TI allo na pei kaneis;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr