Netscape Printing

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Sat Nov 20 12:53:50 EET 1999

>  Ean yparxei endiaferon boro na katso na grapso kati se perl pou na pernei
> to ps tou netscape kapio ps h ttf font kai na kanei ola ta aparetita
> Mias kai to netscape opou na nai feugei pros xarin tou mozilla einai kalytero
> na asxolithoume me ton mozilla kai oxi me to NS, o mozilla fovamai oti pali den
> tha borei na typosei ellinika (apo oso exo dei ston kodika diladi, mias kai
> akoma den trexei sto linux mou)

Poly kala loipov. Nomizw pws ayto 0a lysei oristika to problnma ektypwsewv
apo to Netscape. Arkei va mporei va parembln0ei stnv oura evos ektypwtn
priv to filtro tou gs av prokeite gia mn PS ektypwtn.

Apo Encoding vectors (logw tou TeX) kati kserw av kai o Yang 0a kserei
perissotera apo emeva sta sigoura.

Avtwvns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr