NFS + VFAT Mounting

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Sat Nov 20 02:50:22 EET 1999

On Wed, 17 Nov 1999, Giorgos Pallas wrote:
> Opote ksekinaei to leitourgiko kanei mount tin partition ton windows
> (vfat) stin opoia mporei na grapsei MONO o root. (ennoeitai auto,
> etsi??)

Oxi aparaithta.. mporeis na oriseis poio tha einai to uid tou owner, kai
poio to gid, me options an trexeis to mount me to xeri, `h sto
/etc/fstab.. Epishs, mporeis na oriseis poios tha diabazei/grafei mesw tou
umask (mono o owner, kai to group `h oloi).. sou dinw ena paradeigma apo
to diko mou fstab, kai ta ypoloipa tha ta breis sto man page tou mount `h
tou fstab:

/dev/hdb1 /old vfat gid=101,umask=007,codepage=737,iocharset=iso8859-7 0 0

> Exo tora ena allo ypologisti me debian o opoios kanei meso NFS mount (me
> rw diakiomata)to sygkekrimeno directory tou protou opou einai mounted i
> vfat partition. To provlima einai oti apo ton deutero ypologisti den
> mporei OUTE o root na grapsei stin vfat partition...
> Ti kanei kaneis????

Prose3e ena kommati tou man 5 exports kai ftia3e kai to diko sou exports
katallhla:

       Very  often,  it  is not desirable that the root user on a
       client machine is also  treated  as  root  when  accessing
       files  on  the  NFS server. To this end, uid 0 is normally
       mapped to a  different  id:  the  so-called  anonymous  or
       nobody  uid.  This mode of operation (called `root squash-
       ing')  is  the  default,  and  can  be  turned  off   with
       no_root_squash.

       root_squash
              Map  requests  from  uid/gid  0  to  the  anonymous
              uid/gid. Note that this does not apply to any other
              uids  that might be equally sensitive, such as user
              bin.

       no_root_squash
              Turn off root squashing. This option is mainly use-
              ful for diskless clients.

> Episis epeidi den tous exo panta tautoxrona anamennous, pos ginetai na
> min prospathei na kanei mount ta
> remote filesystems stin ekkinisi o deuteros ypologistis? (na bgalo ta
> sxetika apo to fstab?? kai na ftiakso kanena scriptaki gia mounting kata
> boulisi???)

Sto /etc/fstab, bale kai to option 'noauto' sta filesystems pou de theleis
na ginontai aytomata mount.. An theleis na mporei kai kapoios aplos user
na ta kanei mount, bale kai to 'user' :-)

Sotiris.

---
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr