ftp chroot

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sat Nov 20 02:39:36 EET 1999

On Fri, Nov 19, 1999 at 08:45:12PM +0200, Michalis Kabrianis wrote:

> Lathos. To wu-ftpd den exei diko tou passwd file. (para mono gia na deixnei ta
> onomata kai oxi ta uids, ara mporei na min exei kan password field sto sxetiko
> file :-)
Πάλι δεν με κατάλαβες.

> Alla outws i allws, o ftp daemon to ftp analambanei, oxi olo to
> systima. To pws tha kanei chrooted login einai allo thema apo to pws tha kanei
> chrooted ftp kai den prepei na mplekontai ayta ta dyo katholou (eksairesi i
> idea tou Ricoudi gia PAM)
Οχι είναι ακριβώς το ίδιο θέμα;)... θέλουμε να κάνει login chrooted,
να αλλάξει το password του και αμέσως μετά να κάνει ftp με το ίδιο password.
Οπότε θέλουμε ο wuftpd να κοιτάξει το chrooted password file και όχι το /etc/passwd.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr