Ellinika se console gia RH 6.1 (Was RE: Greek on RH 6.1)

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Sat Nov 20 01:34:29 EET 1999

	-----Original Message-----
	From:	Yiannis Belias [SMTP:orion at hellug.gr]
	Sent:	Friday, November 19, 1999 2:43 PM
	To:	linux-greek-users at hellug.gr
	Subject:	Re: Ellinika se console gia RH 6.1 (Was RE: Greek on
RH 6.1)

	Xenitellis S wrote:
	>         [script BEGIN]
	> echo "Changing to Latin7 codepage..."
	> /usr/bin/consolechars -f /usr/lib/kbd/consolefonts/grfixed
	> /usr/bin/consolechars -m /usr/lib/kbd/consoletrans/trivial
	> /usr/bin/loadkeys gr.kmap
	> echo "Resetting terminal..."
	> echo -ne "\033(K\033)K" >/dev/tty
	> exit 0
	>         [script END]
	>
	>         Mhn jexaseis omos na trejeis tin entoli ayti proigoumenos
	>
	>         # gunzip /usr/lib/kbd/keymaps/i386/qwerty/gr.kmap.gz
	>
	>         Simos Xenitellis
	Geia sou Simo,
	Dystyxws ayto de douleyei :(( [me th grfixed kai thn grcourier] :
	[john at cosmos kdedict]$ /usr/bin/consolechars -f
	/usr/lib/kbd/consolefonts/grfixed
	I can't handle this font-file format yet.
	read_simple_font(): Invalid argument

	Parajeno. To dokimases ontos se RH 6.1?
	To consolechars, apo oti 8imame, mporei na diabazei sympiesmena
arxeia ri8misevn,
	Isos otan exei metaglottistei me tin bibliothiki zlib (eikasia).
Isos na prepei na ta aposympieseis prota?

	Epishs to 8x16alt exei alla3ei onoma(?) kai den to vriskei, ara
prepei anti
	gia ayto na mpei to "alt-8x16" sth seira 106 toy script.
	Kai pali omws :
	[john at cosmos kdedict]$chcp linux
	Changing to Latin1 codepage...
	findkeymap: No such file or directory
	cannot open file /usr/lib/kbd/keytables/us.map

	Sto /usr/lib/kbd/keytables/ pantws h "ls" dinei:
	gr737.map
	gr737uk.map
	gr928.map
	gr928uk.map

	Hmm, pos kai den einai sympiesmena?

	  Mallon to greek-console prepei na alla3ei ligo gia to RH6.1
	Sto RH6.1 exoun allajei tous katalogous me tis grammatoseires kai
tvn allwn.

	Ante kairos eitane, h teleytaia ekdosh einai prin apo ena xrono :))
	Yiannis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr