Ellinika se console gia RH 6.1 (Was RE: Greek on RH 6.1)

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Fri Nov 19 16:43:16 EET 1999

Xenitellis S wrote:
>         [script BEGIN]
> echo "Changing to Latin7 codepage..."
> /usr/bin/consolechars -f /usr/lib/kbd/consolefonts/grfixed
> /usr/bin/consolechars -m /usr/lib/kbd/consoletrans/trivial
> /usr/bin/loadkeys gr.kmap
> echo "Resetting terminal..."
> echo -ne "\033(K\033)K" >/dev/tty
> exit 0
>         [script END]
>
>         Mhn jexaseis omos na trejeis tin entoli ayti proigoumenos
>
>         # gunzip /usr/lib/kbd/keymaps/i386/qwerty/gr.kmap.gz
>
>         Simos Xenitellis
Geia sou Simo,
Dystyxws ayto de douleyei :(( [me th grfixed kai thn grcourier] :
[john at cosmos kdedict]$ /usr/bin/consolechars -f
/usr/lib/kbd/consolefonts/grfixed
I can't handle this font-file format yet.
read_simple_font(): Invalid argument

Epishs to 8x16alt exei alla3ei onoma(?) kai den to vriskei, ara prepei anti
gia ayto na mpei to "alt-8x16" sth seira 106 toy script.
Kai pali omws :
[john at cosmos kdedict]$chcp linux
Changing to Latin1 codepage...
findkeymap: No such file or directory
cannot open file /usr/lib/kbd/keytables/us.map

Sto /usr/lib/kbd/keytables/ pantws h "ls" dinei:
gr737.map
gr737uk.map
gr928.map
gr928uk.map

  Mallon to greek-console prepei na alla3ei ligo gia to RH6.1
Ante kairos eitane, h teleytaia ekdosh einai prin apo ena xrono :))
Yiannis

--
Yiannis Belias     <orion at aias.net>                         ,   *
Athens University  <orion at linuxfreak.com>