printer-cdrecorder

Gkorgkas ge3ad at helios
Sat Nov 20 00:17:10 EET 1999

o filos apo edo as poume to petixe... :)
ekei tha pao... kai tha paro akati kalo(mallon)to thema einai oti auti tin
stigmi eimai agglia kai tha giriso ellada se ena mina kia kati ama einai
ftinotera giati na min ta paro apo edo...(min ksexnate kiolas edo iparxei kai to
refund )(ama exeis apodiksi esto kai meta apo 6 MINES!!! ne kala eidate)
> Date: Fri, 19 Nov 1999 10:28:38 +0000
> From: George Daflidis-Kotsis <gdk at demon.net>
> To: linux-greek-users at hellug.gr
> Subject: Re: printer-cdrecorder
>
> On Fri, Nov 19, 1999 at 09:47:40AM +0200, Christos Ricudis wrote:
>
> >  L> P.S. Dhl. sto Londino tha  vreis pio fthna mhxanhmata? I pretty
> >  L> much doubt so...
> >
> > Merika pragmata einai otnws fthnotera (sklhroi diskoi p.x.)
>
> Mono an pas sto market sto Tottenham Court Road to Sabbatokuriako kai petuxeis
> fthnous kai megalous diskous, alla den einai sigouro pws 8a sou doulepsoun
> kala kai gia polu.
>
> Kata ta alla oi times stous diskous kai stis mnhmes einai elaxista fthnoteres
> apo thn Ellada.
>
> --
> -- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
> -- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/archives
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users at hellug.gr

E.Gkorgkas
Faculty of Computer Science
University of hertfordshire