Netscape Printing

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Fri Nov 19 15:22:44 EET 1999

> Sygnwmmi Antwni, alla den to katalaba. Den einai thema tis efarmogis na kanei
> embed ta fonts?

Safws. To erwtnma eivai av eivai efiktn n kataskeun evos filtrou
opws tou Xaritsn pou oxi movo va allazei to ovoma apo Times se
GreekTimesPlain (opws kavei twra) alla va kavei embed to idio to font
sto ps arxeio.
 Av avoikseis se evav editor eva ps arxeio apo TeX kai otav ayto exei
ftiaxtei me Type1 grammatoseira 0a deis oti to *idio* to font eivai
*autousio* mesa sto arxeio. Etsi kleboume kai Type1 fonts :-)
 Eva tetoio filtro av mporouse va parembln0ei prin apo to filtro
pou xrnsimopoiei to gs gia va steilei stov ektypwtn, 0a elyve ola
ta problnamata twv ellnvikwv ektypwsewv. Nomizw...

> Kai, den eisai ypoxrewmenos me mi postscript printers na xrisimopoieis to gs?

Safws kai pali. Alla n gs pote douleuei? Av dev kavw la0os eivai to
teleutaio stadio priv to arxeio fygei gia ektypwsn. Edw avarwtiemai av
eivai efiktn n epembasn sto arxeio priv eisax0ei sto gs.

> Nai, alla (opws eipa kai pio panw), mipws ayto to analambanei to idio to TeX?

Oxi akribws. To TeX paragei dvi arxeia. To dvi arxeio pariexei dyo basikes
plnrofories: Pou topo0etouvtai oi xaraktnres stn selida, kai ti xaraktnres
eivai aytoi/apo poio font.
 Eivai douleia tou dvips va pros0esei ta sxedia sto dvi arxeio
paragwvtas etsi to ps, evw diabazei to font pou tou zntaei to dvi arxeio.

Me alla logia to dvips eivai auto pou 0eloume alla gia dvi arxeia.
Otav to font pou zntnte eivai Type1, to default eivai oti avtigrafei
oloklnro to arxeio tns grammatoseiras mesa sto teliko ps arxeio.*

Edw twra n katastasn eivai ligo diaforetikn. To ps arxeio to exoume
etoimo. 0a mporousa px va pw sto Netscape va typwsei se arxeio kai va
swsei etsi se ps. 0a ta kavei ola mia xara ektos apo to oti dev 0a
evswmatwsei to type1 font (to opoio stnv ev logw periptwsn eivai to
Times).  Mporw loipov va avoiksw eva tetoio arxeio stov Emacs kai
va tou pros0esw me to xeri eva pfa type1 font, priv to steilw me lpr
stov ektypwtn pou 0a perasei bebaia prwta apo gs?

Avtwvns.

* stis vees ekdoseis tou dvips to default eivai va bazei mesa sto ps
movo ekeiva ta komatia tou font pou apaitouvtai. Eivai akoma problnmatiko
ayto kai gia ayto polles fores to apevergopoioume (opote bazei oloklnro to
font) me to option -j0

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr