ftp chroot

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Nov 19 14:08:35 EET 1999

On 19-Nov-99 Christos Ricudis wrote:
> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 18 Nov 99, Linux-greek-users wrote to Antonis Malihutsakis with subject
> "Re: ftp chroot":
>
>  >> An ginetai 8a h8ela na na ma8w kai ti xreiazetai gia na mporei
>  >> autos o xrhsths na ektelei entoles opws ls, cp, klp. kai na
>  >> mporei na allazei to password tou kanontas telnet.
>  L> Να μην τον κάνεις chroot:)
>  L> Πρέπει να αντιγράψεις τα sh,ls,cp, κλπ σε ένα κατάλογο bin/ στο
>  L> directory του, μαζί με την libc στο lib/. Πιο καλό είναι να έχεις όλους
>  L> τους χρηστες μαζί, και ξεχωριστά απο το υπόλοιπο σύστημα.
>  L> πχ τους κάνεις chroot στο /users, όπου έχεις βάλει ενα κοινό bin
>  L> και lib.
>
> To teleytaio wu-ftpd exei thn epilogh na chrootaretai mono toy, opote mporeis
> na exeis kai ena ksexwristo /chroot/etc/passwd

To kanei edw kai dyomisi xronia toulaxiston (pou thymamai egw diladi) kai poly
apla. Dilwneis tous real xristes ws guests, kai tous bazeis (sto /etc/passwd)
tin eggrafi:
user:pass:uid:gid:gecos:/home/./username:shell
(PROSOXI STO HOME FIELD)
opote me to ftp pou kanei o xristis, exei chrooted environment to /home kai
kanei aytomata cd sto /home/username.

A) Elpizw na katalaba swsta ti ennousate
B) Profanws to /home einai swsta rythmismeno chrooted environment, me ta /bin,
/lib, /dev klp en antithesei me to proftpd pou den xreiazetai dimiourgia
tetoiou env. gia na doulepsei ws chrooted.

Telos, gia ta cp ls klp nomizw oti yparxei kai gia linux restricted shell :-)

> --
> Christos Ricudis
> Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
>          encryption standard and they came up with ...
> Student: EBCDIC!
> --

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr