anazitisi arxeiwn se mi egkatestimena rpm...

Zanikolas Serafim serzan at it.teithe.gr
Fri Nov 19 01:00:25 EET 1999

On Thu, 18 Nov 1999, Galanakis Dimitris wrote:

> Prospathw na egkatastisw ena programma (to xephem, apo ta redhat
> powertools) alla paraponietai kai zita mia bibliothiki (libwraster.so.1
> i kati tetoio). Ypouetw oti ayti i bibliothiki tha yparxei se kapoio apo
> ta rpm tou CD ths redhat, alla den xerw se poio. Kata synepeia thelw na
> rwtisw an yparxei enas tropos na psaxw ena sygkekrimeno arxeio pou na
> brisketai se kapoio apo ta rpm pou briskontai se enan katalago... Einai
> ayto dynato?

i apantisi mu -ipotheto- pos den ine oti kalitero alla duleyi...

exontas dedomeno pos ise sto directory me ola ta rpms dinis:

	rpm -qilp *rpm >/tmp/all

me ayti tin entoli tha dimiurgisi to arxio all to opoio tha exi vasikes
plirofories gia kathe rpm akoluthumenes apo ti lista ton arxion tu rpm.
opote kane anazitisi tu arxiu pu xriazese sto all kai tha dis se pio
rpm aniki

serafim

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr