2 questions (big numbers

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Nov 18 23:06:39 EET 1999

On 17-Nov-99 cyrox at hypercomm.gr wrote:
>  In> Aytos o ari8mos eksartatai ap'thn glwssa poy
>  In> xrisimopoiisame? Diladi 8a einai diaforetikos gia to ka8e
>  In> prog??
>
> Egw nomizw pws e3artatai apo thn arxitektonikh toy ypologisth, posh
> mnhmh katakrateitai gia ka8e metablhth enos typo, p.x. "int".

Eksypnoooooo :-)
Kserei diladi o ypologistis ton typo int e? Xmmm, exoun eksypnepsei oi
ypologistes apo tote pou tous iksera. (oxi, den ennow na kserei to mikos tou,
ennow na kserei na ton orisei).
An esy twra to int to dilwseis na einai 1850 bytes long KAI TO YLOPOIISEIS o
ypologistis sou den tha gkriniaksei katholou, pistepse me . Kai an akoma den to
katalabes, to int einai onoma tis C kai oxi standard onoma assembly.

> Ale3andros Andreou
> < cyrox at hypercomm.gr >
>
> ___ Blue Wave/QWK v2.20 [NR]
> Origin: Hypercomm BBS  4008920 (3 lines) (24h)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr