anazitisi arxeiwn se mi egkatestimena rpm...

Galanakis Dimitris digalan at the.forthnet.gr
Thu Nov 18 12:55:46 EET 1999

Prospathw na egkatastisw ena programma (to xephem, apo ta redhat
powertools) alla paraponietai kai zita mia bibliothiki (libwraster.so.1
i kati tetoio). Ypouetw oti ayti i bibliothiki tha yparxei se kapoio apo
ta rpm tou CD ths redhat, alla den xerw se poio. Kata synepeia thelw na
rwtisw an yparxei enas tropos na psaxw ena sygkekrimeno arxeio pou na
brisketai se kapoio apo ta rpm pou briskontai se enan katalago... Einai
ayto dynato?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr