Linux - NT - 2000

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Thu Nov 18 14:18:36 EET 1999

Επεσε το μάτι μου κατά τύχη στο Win το οποίο κάνει συγκριτικό στα
λειτουργικά. Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα. Ενα πράγμα.
	Ποιος θέλει να βοηθήσει να γράψουμε ΕΜΕΙΣ ένα συγκριτικό? Ατομα με
γνώση ΝΤ υπάρχουν στον εργασιακό χώρο μου αρκετά (για την ακρίβεια μόνο ΝΤ
ξέρουν). Αν θέλουμε δηλαδή να ρωτήσουμε κάτι δεν υπάρχει πρόβλημα. 	Και
ξαναρωτάω ξέρει κανείς μεγάλες εγκαταστάσεις Linux στην Ελλάδα? Να μάθουμε
για προβλήματα που τυχόν αντιμετώπισαν. Κόστος συντήρησης?
Workstations? Κάτι έχω ακούσει για τη Δέλτα.
Servers? Ξέρω ότι στον ΟΤΕ αυτή τη στιγμή η νέα μισθοδοσία **που
ετοιμάζεται** τρέχει σε Redhat με Oracle 8.
Uptimes? ?

	Μια σωστή και τίμια σύγκριση και παράθεση χαρακτηριστικών πιστεύω
ότι θα μπορούσε να σταματήσει και κάποιους που γράφουν σε περιοδικά να λένε
βλακείες μόνο και μόνο επειδή δεν γνωρίζουν.

Αντώνης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr