Apeytheias syndesh kartwn ethernet

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Nov 16 16:46:43 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 16 Nov 99, Linux-greek-users wrote to Christoforos Vradis with subject
"Re: Apeytheias syndesh kartwn ethernet":

 L> Gia na to ftia3eis, bale ta kalwdia sth mia akrh sto busma se mia
 L> opoiadhpote seira kai ari8mhse ta apo to 1 ews to 8, kai sth allh akrh
 L> antistoixa kane thn ari8mhsh: 3 6 1 4 5 2 7 8, etsi wste na exeis telika:

Ystera kopse ta bysmata stis akres, peta ta sta skoupidia, pare dyo alla kai
bale ta kalwdia sth mia akrh sto bysma me th seira :

1 - aspro/portokali
2 - portokali
3 - aspro/prasino
4 - mple
5 - aspro/mple
6 - prasino
7 - aspro/kafe
8 - kafe

kai epanelabe ta parapanw bhmata. Ta xrwmata EXOYN shmasia, yparxei enas
gamhmenos logos poy to kalwdio legetai unshielded <bold>TWISTED</bold> pair. Ta
kalwdia den ta striboyne se zeygh gia na exoyn douleia oi xasiklhdes sta kentra
ergasio8erapeytikhs apotoksinwshs, ksereis.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr