2 questions (big numbers + HD vs DD)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Nov 16 16:17:25 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 16 Nov 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "2 questions (big
numbers + HD vs DD)":

 L> 1)Estw oti  grafoume ena prog pou exei ws output enan
 L> ari8mo (p.x. skefteite tou dinoume enan akeraio kai
 L> epistrefei ton epomeno). To prog to grafoume se polles
 L> glwsses (ada, c, pascal, basic klp klp). Estw twra oti
 L> dokimazoume na broume ton megalitero pou mporei na dextei
 L> wste na mhn bgalei overflow. Aytos o ari8mos eksartatai
 L> ap'thn glwssa poy xrisimopoiisame? Diladi 8a einai
 L> diaforetikos gia to ka8e prog??

Oi perissoteres glwsses afhnoyn undefined to precise size twn typwn, kai einai
architecture-dependent. Ayto ginetai epithdes. Synh8ws to mege8os toy integer
einai iso me to native word size gia thn target arxitektonikh.

O logos einai aploustatos : dieykolynetai h ari8mhtikh kai to memory access.
Mia praksh metaksy 2 native words einai synh8ws mia entolh glwssas mhxanhs (me
eksairesh polles fores th diairesh). O xeirismos non-native integer sizes h
arbitrary precision math apaitei th xrhsh inlined kwdika h eidikwn biblio8hkwn
gia ka8e operator (kai ta parelkomena problhmata poy ayta synepagontai - multi
word memory access, register starvation, ktl).

Oi perissoteroi compilers protimoyn na mhn kanoyn kati tetoio kai afhnoun to
implementation ston programmatisth. (eksairesh apoteloyn fysika glwsses poy
exoyn san fysiko toys stoxo thn ekfrash arbitrary-precision ari8mhtikhs, opws
kai merikes general purpose languages, synh8ws interpreted (perl?))

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr