ext2 defrag

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Nov 15 21:17:37 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 15 Nov 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "ext2 defrag":

 L> Kapou eida ena programma pou leei oti kanei defrag ta ext2
 L> filesystem.. kanei tipota h einai axrhsto?

Kanei, alla gia na apokthseis problhma me fragmentation sto ext2 filesystem
prepei na xrhsimopoieis gia arketo kairo ena filesystem me eley8ero ligotero
apo to 10% ths xwrhtikothtas toy.

To ext2 kanonika DEN xreiazetai defragmentation (opws kai opoiodhpote allo UNIX
file system apo to UFS kai meta). An exeis kapoio problhma poy nomizeis oti
ofeiletai sto fragmentation, synh8ws kaneis la8os sto poy nomizeis oti
ofeiletai to problhma....

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr