Βοήθεια από Linuxάνθρωπους

DJ Art djart at freemail.gr
Sat Nov 13 14:24:00 EET 1999

Nikos Theodorou wrote:

> Αυτόν τον καιρό έχω την ατυχία να μην έχω Linux αλλά μόνο Windows. Δυστυχώς στον
> ίδιο δίσκο χρειάζομαι να έχω και Dos 6 + Win 3.1 για την αδελφή μου που πηγαίνει
> Γυμνάσιο και τους τα "διδάσκουνε".

Α, ωραία, και εμάς εδώ στο Πολυτεχνείο μας διδάσκουνε UNIX σε HP/UX
τερματικά (και server). Εγώ, δηλαδή, δεν μπορώ να κάνω τις ασκήσεις σε
Linux και θα πρέπει να φορμάρω τα πάντα και να βάλω HP/UX .. ;-)) Μετά
θα μας κάνουν και λίγο από λογιστικά φύλλα (για μηχανικούς), οπότε θα
πρέπει πάλι να βγάλω το HP/UX και να βγάλω το Excel 2000 για να βάλω 97
επειδή στο βιβλίο τυχαίνει να περιγράφει το 97..... ;-)))

Κάνε format εκεί πέρα και βγάλε τις "αρχαιολογίες". Βάλε κανονικά, τα
win98. Και Dos θα έχεις κλπ... (και μάλιστα μπορείς να τρέξεις τον file
Manager των 3.11, αν τόσο πολύ πρόβλημα υπάρχει .... και κάνε και κανένα
μάθημα στην αδερφή σου: ακούς εκεί 3.11. Άμα συνηθίσει το οποιοδήποτε
περιβάλλον win, δεν θα έχει πρόβλημα να χειριστεί τα παλιά ....)

>  Logo ;;;;

Θα κοιτάξω να δώ αν το ξεθάψω από κανένα παλιό backup ....
(τί μου θυμίζεις τώρα, κάτι εποχές με Amstrad 6128 και κάτι πράσινες
οθόνες.......)

Ανανεώθηκε επιτέλους η σελίδα μου: καινούριο κεφάλαιο για
WindowMaker και μία καινούρια ερώτηση στο FAQ (moving dir)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr