printer kai ellinika

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Nov 14 13:43:18 EET 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> Eισαι σίγουρος πως οι γραμματοσειρές αυτές όντως υπάρχουν στον εκτυπωτή σου;

Ναι, εξηγώ παρακάτω ...

> Είσαι σίγουρος πως τυπώνεις κατευθείαν (πχ cat >/dev/lp0 για αρχή)

Μιλάω ΚΑΙ για τον Netscape, αλλά κυρίως για τον Netscape ... Πάντως έχω
δοκιμάσει και στην κονσόλα να τυπώσω ένα απλό text αρχείο με cat > κτλ

> Είσαι σίγουρος ότι για να δείξει ελληνικά δεν χρειάζεται αρχικά κάποιες άλλες
> εντολές ελέγχου (από το manual);

Για τον printer δε μιλάς τώρα ?? Όταν τον πρωτοαγόρασα, δεν εκτύπωνε στο
DOS ελληνικά, οπότε με κάτι συνδυασμούς των κουμπιών του εκτυπωτή,
φόρτωσα στην μνήμη του ελληνικές γραμματοσειρές. Μετά εκτύπωνε κανονικά
τα ελληνικά στο DOS. Στο Linux όμως ????

Πάντως έχω δεί το μοντέλο 640 του ίδιου εκτυπωτή ... καταργήσανε αυτές
τις γραμματοσειρές (δηλαδή αυτό το συνδυασμό των κουμπιών για την
επιλογή), δηλαδή από το μοντέλο εκείνο και μετά οι Epson γίναν σαν τους
HP, που δεν γράφουν ελληνικά στο DOS ... Αυτά μόνο για τη σειρά 6xx,
γιατί ακόμα και ο 400 δεν είχε να επιλέξει κανείς γραμματοσειρές ...

Ανανεώθηκε επιτέλους η σελίδα μου: καινούριο κεφάλαιο για
WindowMaker και μία καινούρια ερώτηση στο FAQ (moving dir)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr