printer kai ellinika

Panos Katsaloulis teras at KouiKoui.Galatsi
Mon Nov 15 20:35:33 EET 1999

In article <382EA056.2E166E5A at freemail.gr>,
	DJ Art <djart at freemail.gr> writes:

> Ναι, εξηγώ παρακάτω ...

> Μιλάω ΚΑΙ για τον Netscape, αλλά κυρίως για τον Netscape ... Πάντως έχω
> δοκιμάσει και στην κονσόλα να τυπώσω ένα απλό text αρχείο με cat > κτλ

Άσε το netscape, αυτό τυπώνει μέσω φίλτρα (ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ HOWTO!)

με cat πρέπει να είναι περίπου αντίστοιχο με το DOS

> Για τον printer δε μιλάς τώρα ?? Όταν τον πρωτοαγόρασα, δεν εκτύπωνε στο
> DOS ελληνικά, οπότε με κάτι συνδυασμούς των κουμπιών του εκτυπωτή,
> φόρτωσα στην μνήμη του ελληνικές γραμματοσειρές. Μετά εκτύπωνε κανονικά
> τα ελληνικά στο DOS. Στο Linux όμως ????

οι ίδιοι συνδιασμοί ίσως;

> Πάντως έχω δεί το μοντέλο 640 του ίδιου εκτυπωτή ... καταργήσανε αυτές
> τις γραμματοσειρές (δηλαδή αυτό το συνδυασμό των κουμπιών για την
> επιλογή), δηλαδή από το μοντέλο εκείνο και μετά οι Epson γίναν σαν τους
> HP, που δεν γράφουν ελληνικά στο DOS ... Αυτά μόνο για τη σειρά 6xx,
> γιατί ακόμα και ο 400 δεν είχε να επιλέξει κανείς γραμματοσειρές ...

Eίτε έτσι είτε αλλιώς μπορείς να τυπώσεις ελληνικά μέσω ghostscript, και μια
που το ghostscript δεν ξεχωρίζει την κονσόλα ή (ακόμα καλύτερα) το xterm,
ποιό είναι το πρόβλημα;

Άλλωστε και με cat, θα πρέπει αντίγια αυτό να χρησιμοποιείς σαν εκτυπωτή κατί
σαν «raw» κλπ.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr