ext2 defrag

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 15 04:53:28 EET 1999

Kwsths <math1890 at edu.uch.gr> writes:

> egw to mono pou exw dei htan oti rwthse kapoios an xreiazetai defrag to
> ext2..
> egw rwthsa an kanei tipota to  sygkekrimeno prog h einai efetzidiko..
> exw dei oti anafer8hke oti einai frag. resistant to ext2
> alla eixa thn aporia an kanei kati to sygkekrimeno prog..
> ayta..thn lista thn parakolou8w se ka8hmerinh bash kai den 8ymamai na
> anafer8hke pote etsi to 8ema..anyway an mou 3efyge sorry pou egina
> kourastikos:>den eida omws na apantas se tetoio styl stis erwthseis tou
> typou pws typwnw ellhnika kai pws exw hxo me thn sb live:>

Se paliotero mail, eixe omws avafer8ei oti akoma kai me to sugkekrimeno
programma to polu polu na kaneis defrag ena filesystem kai na kerdiseis
elaxisti apodosi.  To kostos (se xrono, downtime, ktl) tou na kaneis
defrag ena ext2fs, se sxesi me tin extra apodosi pou 8a kerdiseis den
exoun pragmatika kamia sxesi.

Ektos ki an milame gia mixanimata pou exoun spasei polla records uptime,
alla an exeis kanena tetoio, prin tou kaneis defrag, toulaxiston steile
to output tis `uptime' gia na xaroume ki emeis mazi sou :)

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr