1027 cyl & xcdroast

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Nov 15 15:42:19 EET 1999

Kwsths wrote:

> eyxaristw kai gia tis apanthseis pou 8a dinate an den asxolousastan me thn
> prwtotyph erwthsh pws 8a ektypwnoume ellhnika sto linux h me to endiaferon
> alla asxeto 8ema ti kanei enas ios:>

Profanos kaneis den eixe antimetopisei to idio provlhma, gi ayto den phres
apanthsh. Tora omos, thn epomenh fora pou tha antimetopisei kapoios ayto to
provlhma, h apanthsh tha yparxei sta arxeia kai tha yparxei kai kapoios na
apanthsei... :-) Mporeis na steileis kai ena bug report se ayton pou egrapse to
xcdroast oste na to diorthosei sthn epomenh version. H apla na to diorthoseis
esy kai na toy steileis to patch...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr