Name resolution

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Nov 13 17:43:55 EET 1999

On Fri, Nov 12, 1999 at 12:22:28PM +0200, Michalis Kabrianis wrote:

> Mmm ayto den to eixa skeftei. Eida to man page alla den anaferei tipota
> akribes se ayto (ektos tou oti rwtaei ton prwto server tou resolv.conf alla
> auto den mou fainetai akribes)

> Ap' oti katalaba to problima einai stin entoli host kai oxi sti function
> gethostbyname()
> Ara an ypothesw (tha to dokimasw) oti i gethostbyname() (se perl) doulevei
> swsta, tha to agnoisw mexri telos tou mina pou kaigomai na doulepsei ena
> programma, alliws tha sas ksanaenoxlisw...

  Ένα γρήγορο strace στο host δείχνει ότι δεν διαβάζει το /etc/hosts. Ένα
γρήγορο ltrace δείχνει ότι δεν καλεί την gethostbyname(), η οποία διαβάζει
το /etc/hosts. Πάντως όλο αυτό το thread νομίζω θα είχε αποφευχθεί αν εξ
αρχής δοκίμαζες αυτό που θέλεις να κάνεις:

$ perl -e 'print +(gethostbyname("asterix"))[0], "\n";'
asterix.hellug.gr

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr