Network se forito

Christoforos Vradis cvradis at rocketmail.com
Sat Nov 13 13:52:28 EET 1999

On Sat, 13 Nov 1999, you wrote:
> Mimpws exei kanenas kataferei na steisei karta diktyou ethernet se forito?
> Sygkekrimena egw exw mia Linkmates RE450CT (10 Mbps BNC/UTP)
> Se PCMCIA h opoia einai symbath sto NE2000

Prepei o pyrhnas pou erhetai me thn dianomh pou eheis na yposthrizei pcmcia
services. Yia na deis an o kernel sou yposthrizei PCMCIA   (opote kai den
xreiazetai neo compilation) san root treheis:

"rpm -q -a |grep pcmcia"

Egw pou ehw RedHat 5.2 kernel 2.0.36 (pou erhetai me yposthriksh PCMCIA, xwris
na xreiastei na kaneis compile) mou bgazei

kernel-pcmcia-cs-2.0.36-0.7

Yparhei epishs kai h entolh
"dmesg"
pou sou deihnei ta minimata tou kernel kata thn ekinhsh. Ekei prepei na
deis kati shetiko. Malista, otan fwrtonontai ta Card Services, to laptop kanei
tosa beep osa kai ta PCMCIA devices pou ehei vrei sto laptop.
Epipleon kai h entolh "cat /proc/devices"  tha sou deiksei an o kernel sou
anagnwrizei thn PCMCIA karta (san character device).

An den sou bgalei output h prwth entolh h den deis kati shetiko me
tis alles entoles,  shmainei oti prepei na vreis to sykgkrimeno paketo.
Mporeis na to katevaseis apo to site ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/kernel/pcmcia
h an eisai pio tyheros na to vreis apo to CD apo opou pithana egkatesthses to
Linux, na to egkatasthseis mazi me ta kernel sources  kai na kaneis compile
ton kernel :-O (elpizw na mhn sou xreiastei)

An pali to eheis to paketo,  yparhoun  oi entoles (pou tis treheis
san root)

cardctl status
cardctl config
cardctl ident

me tis opoies vlepeis pws anagnwrizetai h PCMCIA karta pou eheis
Akolouthws, yparhoun merika arheia ta opoia prepei na "peirakseis"

/etc/pcmcia/config
/etc/pcmcia/config.opts
/etc/pcmcia/network
/etc/pcmcia/network.opts
/etc/conf.modules

sta opoia prepei na valeis eggrafes pou antistoixoun sthn karta sou
xrisimopoiwntas to output twn entolwn "cardctl..."
Pws tha to kaneis ayto ?

Diavase to PCMCIA-HOWTO, pithana sto /usr/doc/kernel-pcmcia-x

kai meta  "man pcmcia" yia na deis sygkekrimena  to format twn eggrafwn

Stamataw edw efoson den kserw an eheis yposthriksh PCMCIA h prepei na ktiseis
ton pyrhna sou.

Ayta yia arhi, kalh tyhi.

Christoforos Vradis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr