Agora printer yia Linux

Christoforos Vradis cvradis at rocketmail.com
Sat Nov 13 07:22:44 EET 1999

On Sat, 13 Nov 1999, you wrote:
> se parapempo sti dieythinsi
> 	http://www.picante.com/~gtaylor/pht/printer_list.cgi
> 	pu protine kapios (de thimame pios) sti lista opu mporis na dis
> poioi ektipotes ipostirizonte kai se ti vathmo.
>
> serzan

Thanx gia to URL, akrws diafwtistiko, ehei akoma kai mia poly kalh Unix printer
driver database (mou elyse thn aporia shetika me drivers) kai ehei ena kalo
link yia oti afora to montelo BJC80 ths Canon (pou en sintomia den synergazetai
100% me Linux alla se arketa megalo vathmo). Parayta,  den ehw vrei tipota
akoma yia to montelo HP 340CBi.
Anyway, apo oso exw psaxei hdh, o BJC80
einai kalyteros se ola ta shmeia (se timh, se analysh, >ppm, +scanner cartridge,
+Li battery,  <diastaseis, >RAM, <varos, <ink cartridge cost, <noise) apo
ayton ths HP  me thn monh exairesh  oti o HP prepei na synergazetai kalytera me
Linux, logw ths built-in PCL3.

Christoforos Vradis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr