printer kai ellinika

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Nov 13 02:03:29 EET 1999

Vaggelis Tsimpinos <vtsib at freemail.gr> writes:

> --------------4168FC9D21DCDD34B1117E54
>
> re paidia pos tha valo ton oraio moy ektipotako
> (EPSON Stylous Color 400) na tiponei ellinika????????????
> piga na tiposo ena arthro toy magaz mesa apo netscape kai tiponei
> ta gnosta kinezika!!!!!!!!!!!

Bazeis ellhnika Type-1 fonts sto ghostscript, kaneis ena alias to
Times-Roman sto Fontmap tou, me kati san:

	/Times-Roman			Times-Roman-Hellenic ;

Ki auto gia normal, bold, italic, bold+italic.

Meta opote tuponeis me Netscape, pou exei tin enoxlitiki pragmatika
sinitheia na typonei panta me Times-Roman se iso-8859-1 encoding to
ghostscript 8a xrhsimopoiei to iso-8859-7 tou font kai tha blepeis anti
gia ta skandinabika tou iso-8859-1 ta ellhnika pou theleis.

Ksero pos meta einai ligo duskolo na typoseis skandinabika, alla ti na
ginei... me tous m*&%* pou mpleksame stin Netscape, ayta trabame.  Les
kai tous peiraze na xrhsimopoioun to trexov encoding apo to View-> menu
ta gurizoun ola se iso-8859-1 stin ektiposi (bliax).

BTW, an ginetai kai den sou einai dhladh tromera duskolo, mnv stelneis
to mail sou duo fores, se plain text kai HTML, tsampa kopos... mono to
plain text einai sinithos anagnosimo apo tous pio pollous clients.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr