(none)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Nov 12 21:44:43 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 12 Nov 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "(none)":

 L> έρει κανένας πως μπορούμε να συνδέσουμε έναν LC (7.1), έναν LC II
 L> (7.1), με ένα Celeron (2.2.13)?

Otan ma8eis, eidopoihse me. Ayto poy sigoura mporeis na kaneis einai na
syndeseis se seira ena MAC modem cable, ena gender changer kai ena null modem
cable kai na trekseis SLIP h PPP. Sth 8ewria ola ayta, giati sthn praksh an kai
eftiaksa 7 MAC null modem cables, kanena de moy doulepse. Exw ena LC II me
NetBSD kai prospa8w na to syndesw sto PC moy. Ekana ena modem<>modem link poy
exei diafora psiloproblhmata me ta opoia asxoloumai twra.

Kartes Ethernet yparxoyn arketes gia ton LC kai ton LCII, de 8ymamai
leptomereies. Aytes poy yposthrizontai apo to NetBSD pantws einai oi MacSense
LC-PDS. Exw dei kai kapoia SCSI-to-Ethernet interfaces. To ASANTE EN/MC mporeis
na to pareis apo to e-bay gia kammia 10aria $. Den yposthrizetai apo to NetBSD
- yposthrizontai kapoia SCSI-to-Ethernet interfaces alla kanenas de fainetai na
8ymatai poia einai :>

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr