none

csst9541 at cs.uoi.gr csst9541 at cs.uoi.gr
Fri Nov 12 17:47:21 EET 1999

On Fri, 12 Nov 1999, you wrote:
> csst9541 at perseas.cs.uoi.gr writes:
>
> > Loipon exo problima stiv egkatastasi enos ektipoti Epson stylus color 400
> > Enw kanw ola auta pou problepei to yast (exo SuSE 6.2) otan dino tin
> > entoli :
> >
> > $ echo hello>/dev/lp0
> >
> > pairno to minima: Device or resource busy.
> > Kamia idea?
>
> Nai, dokimase to
>
> 	% echo hello | lpr
>
> kai mallon, an exo mantepsei sosta, kai trexeis lpd, 8a sou bgalei o
> ektypotis sou ena eugenikotato 'hello' se xarti.
>
> --
> Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
> "What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/archives
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users at hellug.gr

to dokimasa alla tipota, kanontas lpq pairno ta eksis:
%lpq
lp is ready and printing
Rank   Owner      Job  Files                                 Total Size
active vangelis   0    checkmail.c                           613 bytes
1st    vangelis   1    (standard input)                      6 bytes
2nd    root       2    (standard input)                      6 bytes
3rd    vangelis   3    (standard input)                      6 bytes

to checkmail.c einai ena arxeio pou eixa dosei gia ektiposi prin ksananano
tin teleytaia egkatastasi (stin proti otan ektypona moy ebgaina ka ti san
auto  ^&76867^&^7$#.
Euxaristo pantos.
Vangelis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr