Polla kai diafora provlimata!

Vagelis Papadogiannakis papas at hellug.gr
Fri Nov 12 03:16:24 EET 1999

KBG wrote:
> 1.Exo ena problima me tin anaparagogi moysikoy cd kato apo linux. Eno
> to cdplayer toy "october Gnome" deixnei oti paizei to cd kai to lampaki
> toy cdrom anavosvini, den akoygete tipota. To CDPlayer moy einai tis
> Creative
> me taxytita 48x.

Einai sindemeno to CD me tin karta ixou? Prosekse to giati mou exei
tixei... (Ma giati den paizei to CD? eixa ksexasei na to sindeso me tin
karta ixou...). Sta win sou paizei??

> (To parakato mporei na einai kai vlakeia) Otan kato apo to Gnome
> ksekiniso
> ena moysiko komati me to xmms, (edo einai i vlakeia!) afto feneto
> oti katanalonei oloys toys poroys toy systimatos, kai tipota den
> antapokrinete.
> Otan pao na to kleiso to Linux kolaei (oyte ctrl+alt+backspace oyte
> ctrl+alt+del,
> oute tipota!) Symvenei kai se kanenan allo ayto?

Den ksero to xmms, sorry...Pantos mporei na exei kana provlima me to esd
(enlightment sound deamon). Des to readme an leei tipota gia esd. Giati
de xrisimopoieis to X11amp??? H, to emousic? (afou trexeis gnome na
ipo8eso oti exeis kai enlightenment???)

> 3. Pos mporo na trekso to Word 2000 kato apo Linux, me to Wine
> (wine-990523
> h kati tetoio)? Prospathisa mia foram kai emfanizotan to splash screen
> toy w2000
> kai meta tipota! Katafere kanenas na to treksei?

Den nomizo (Eidika gia to 2000)

> Eyxaristo (gia tin ypomonh sas... :)

Parakaloume. (O plh8intikos tis megaloprepeias !)

-=VAGELIS=-
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr