Agora printer yia Linux

Christoforos Vradis cvradis at rocketmail.com
Fri Nov 12 06:33:28 EET 1999

Hairetw thn lista, sthn opoia grafw yia prwth fora...

Epi tou thematos...

Thelw na agorasw enan printer o opoios na mporei na doulevei katw apo to Linux
(Ehw to RedHat 5.2 kernel 2.0.36, KDE kala milame apsogo klp).

Amfitalanteyomai metaksy Canon BJC50 kai  HP 340CBi (kai oi dyo mikroi kai
forhtoi, egxrwmoi, kalh analysh kai me IrDA, ase de pou ehw laptop me IrDA opote
thelw na to kanw na doulepsei sto Linux)

Otan rwthsa stis antiproswpeis (Athina) yia yposthriksh tou Linux
me paremepsan sta sites twn etaireiwn, gia na psaxw gia drivers (alithia
yparhoun printer drivers yia Linux?) . Oute sto ena oute sto allo site vrika
kati shetiko, pou na leei ksekathara oti o ekastote printer synergazetai me to
Linux h estw me Unix (mhpws den epsaxa kala arage?)

H ypothesi pou  kanw eina oti  prepei kai oi dyo na douleyoun ypo to Linux (o HP
mesw ths PCL3 pou yposthrizei, oso gia ton Canon mesw to Epson LQ mode sto opoio
mporei na leitourghsei, symfwna me to Printing-HOWTO pou milaei yia ta montela
BJ10x ths Canon).  Apo thn allh to Printing-Usage-HOWTO leei oti ta montela ths
HP 820Cxi doulevoun me to bloody WPS (Windblows Printing System) kai *den*
doulevoun katw apo to Linux (panta symfwna me to HOWTO). Ayto kapws me ekane
distaktiko tha elega, kai  opws katalavainete thelw na epalitheysw ta
parapanw prin kanw thn agora.

Shmeiwteon oti mehri twra ekana ektypwseis mesw diktyou se printers HP pou
yposthrizan postscript hwris kanena provlima (LaTeX, dvips klp). Kanenas apo
tous dyo parapanw printers den yposthrizei postscript omws :(
As shmeiwthei oti den ehw empeiria se direct printing mesw parallilis (h
IrDA) thiras, opote sygxwrhste thn agnoia mou epi tou thematos :)

Mhpws yparhei kapoios Linuxas out there pou ehei kapoion apo tous parapanw
printers h tous ehei  dokimasei? (epityhws h anepityhws)

As ksanapw oti ta montela gia ta opoia  psahnw plhrofories einai ta Canon BJC50
kai HP 340CBi

Opoiadhpote voithia einai eyprosdekth (kai vale).

Eyharistw ek twn proterwn, kai sygnwmh gia to makroskeles mynima :).

Christoforos Vradis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr