Polla kai diafora provlimata!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 12 05:26:55 EET 1999

KBG <aggelosv at compulink.gr> writes:

> 1.Exo ena problima me tin anaparagogi moysikoy cd kato apo linux. Eno
> to cdplayer toy "october Gnome" deixnei oti paizei to cd kai to
> lampaki toy cdrom anavosvini, den akoygete tipota. To CDPlayer moy
> einai tis Creative me taxytita 48x.

Asxeto.  Einai ok to kalwdio metaksu cd-rom kai kartas hxou?

> (To parakato mporei na einai kai vlakeia) Otan kato apo to Gnome
> ksekiniso ena moysiko komati me to xmms, (edo einai i vlakeia!) afto
> feneto oti katanalonei oloys toys poroys toy systimatos, kai tipota
> den antapokrinete.  Otan pao na to kleiso to Linux kolaei (oyte
> ctrl+alt+backspace oyte ctrl+alt+del, oute tipota!) Symvenei kai se
> kanenan allo ayto?

oute can tis thread-safe X libraries den ebales...

no comment :P

> 3. Pos mporo na trekso to Word 2000 kato apo Linux, me to Wine
> (wine-990523
> h kati tetoio)? Prospathisa mia foram kai emfanizotan to splash screen
> toy w2000
> kai meta tipota! Katafere kanenas na to treksei?

Bebnle eidwlolatrn!  Auto exw movo va pw...

Avti va baleis to WinLinux ki apo 'kei me VmWare av trekseis linux, me
X11 kai mesa s' auta to Wine me to Office '97 pou trexei mia xara.

Tsk tsk tsk...

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr