Βοήθεια από Linuxάνθρωπους

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 12 05:09:37 EET 1999

Batis <bat_geor at mail.hol.gr> writes:

> At 10:37 μμ 10/11/1999 +0200, you wrote:
> >
> >poios soy pe oti prepei na exoun to prwto partition?egw px exw 1o-2o linux
> >native kai swap kai 3o ta win...
> >

> To'xw dei se polla HOW-TO gia to Linux kai alla information sites.

Kai kala lene, giati sto epomeno partition ta Windows pou dokimasa na
sthsw apla *dev* stnvovtai.  Ti primary pou einai, ti active, auta sta
paparia tous.  Oute format dev to kavouv, va exw toulaxistov eva
partition gia exchanges metaksu linux, freebsd kai windows...

	bsd % fdisk
	The data for partition 3 is:
	sysid 6,(Primary 'big' DOS (> 32MB))
	    start 10329795, size 2040255 (996 Meg), flag 80 (active)
	        beg= cyl 643/ sector 1/ head 0;
	        end= cyl 769/ sector 63/ head 254

Peirazei pou einai pano apo ta 2 Gb?  Mallon.  Alla to linux kai to
freebsd giati de ta peirakse potes, mou leei kapoios xristianos?

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr