slack 7 & ppp

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Nov 11 18:52:36 EET 1999

DJ Art wrote:

> Δεν είπα, ούτε λέω ότι έμαθα UNIX, αλλά το μαθαίνω και θα το μάθω:
> διαβάζω ένα βιβλίο, το οποίο φυσικά δεν έχω τελειώσει ακόμα ...

Ουσιαστικά, έχω να διαβάσω για άλλη μία φορά το κεφάλαιο περί σύστημα
αρχείων (άλλη μιά φορά γιατί τα έχω ξαναδιαβάσει στο βιβλίο του Linux)
και μετά να διαβάσω Bourne Shell Programming και C Shell Programming.
Μετά, έχω τελειώσει περί UNIX (εγώ θα θεωρώ ότι θα το έχω μάθει).
Βέβαια, το διάβασμα περί Linux δεν τελειώνει: έχω Network Programming,
TCL, Perl, Motif ( για όλα αυτά μιά ιδέα μόνο) και μετά μπαίνω σε
εξειδικευμένα πράγματα από εξειδικευμένα βιβλία που ασχολούνται μόνο με
συγκεκριμένες εργασίες (advanced admnistration).

Τώρα για να πώ την αμαρτία μου, δεν είχα εξοικιωθεί με τα suid sgid
γιατί δε τα χρειάστηκα ... έμπαινα ως root γιατί, να ένα πρόγραμμα από
δώ, μια επανεγκατάσταση από κεί (δεν είχα πάρει ακόμα και τον τελικό
σκληρό του Linux και ήμουν στριμωγμένος κτλ...)

Γενικά, πάντα κανείς μαθαίνει κάτι όταν το εφαρμόζει ... Ας πούμε δεν
έχω ασχοληθεί με στήσιμο server και δίκτυα από εδώ και καλώδια από κεί.
Αυτά τώρα θα γίνουν (θα ζητήσουμε από το Πανεπιστήμιο να μας "δώσει" ένα
μηχάνημα για να στήσουμε Linux server - μέχρι στιγμής οι καθηγητές δεν
έφεραν αντίρρηση - θά παλέψουμε και με τον Apache, θα κάνουμε και ftp
server κλπ .. ότι βρούμε θα το εφαρμόσουμε ....)

Ανανεώθηκε επιτέλους η σελίδα μου: καινούριο κεφάλαιο για
WindowMaker και μία καινούρια ερώτηση στο FAQ (moving dir)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr