Linux stis agglikes pub (was: Re: 666!)

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Thu Nov 11 14:29:22 EET 1999

--- Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
wrote:
> George Daflidis-Kotsis <gdk at demon.net> writes:
>
> <snip>
> > Kai gia na dei3eis pws exeis paei kai toulaxiston
> 5 fores se pub sthn Agglia
> > kaneis to e3hs:
> >
> > [ -z "$BASH_VERSION" ] && echo "Oi you git! No
> bash here, sod off!" && exit
> > echo "Here's the version you asked for mate, ta:
> $BASH_VERSION"
>
> Hehehe, ti sou kanei telika ena linux ki ena bash.
> Akoma kai xoris na
> pas se agglikes pub, mathaineis na milas me tin
> katallili accent.
>
> Ma einai na min trellainesai me tin texnologia? :P
DarkSYN wrote:
Hmmm....apo oti 8ymamai auto einai maaaaaaalon cockney
profora, dhl Londrezikh profora (correct me if I am
wrong). Edw pera sto Sunderland an akousete pws milane
8a sas fygoune oi trixes apo ta mallia, an exete akoma
(oxi opws egw pou ta kanw heavy military!!!).
Filika
Giwrgos

=====
George M. Chlapoutakis