Dial question.

Kekes Stamatis ske at plaisio.gr
Wed Nov 10 14:58:33 EET 1999

 Geia sas kai pali.
 Tha ithela na rotiso mipos kai to exei ylopoiisei kaneis.
 To provlima mou einai oti gia syndeomai apo to spiti mou sto Internet
trexo to minicom kai afou syndetho me ton provider meta trexo pppd
/dev/modem kai meta kapoio script gia na energopoiiso to ip firewalling.

 Etsi petyxaino na exo syndesi me ton provider mou. ( Internet hellas i
OTEnet i Forthnet ) kai douleyei poly kala mporo na po.
 Yparxei kapoios tropos na to kano pio aytomatopoiimeno ayto to pragma
??
 Diladi molis anoigo to Nescape apo kapoio mixanaki mou kai kano request
gia to pros ta "ekso" diktyo na kanei aytomata dialup se kapoion
provider.
 Eyxaristo prokatavolika
   Stamatis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr