slack 7 & ppp

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Nov 10 09:28:56 EET 1999

Hello DJ!

  On 10 Nov 99, DJ Art wrote to Dimitrios P. Bouras with subject "Re: slack 7 &
ppp":

 DA> Αληθεια, αν θέλουμε να τα τρέχει μόνο ένας χρηστης, γίνεται με
 DA> κάποιον άλλο τρόπο, από το να φτιάξουμε ειδικό group για αυτόν ?? Το λέω
 DA> γιατί δεν θέλω να κάνω chgrp κλπ. τα αρχεία του xisp ....

Μεχρι να υποστηριξει πληρως το ext2fs ACLs, ο μονος τροπος ειναι να φτιαξεις
ενα ειδικο group.

Παρατηρειτε τι γινετσι στον χωρο των filesystems? Ηδη ανακοινωθηκε η release
του ReiserFS (το οποιο θα δοκιμασω και θα στειλω εντυπωσεις), το ext3fs
journalling λειτουργει σχεδον χωρις προβληματα, ο Jeff Merkey κανει πολυ σοβαρο
development στο NWSFS (it mounts Novell Netware Volumes και κανει σοβαρη
προσπαθεια να εχει παρομοιο filesystem performance με το Netware).

Μερικα απο αυτα μονο να ενσωματωθουν στο 2.6 και 8α αρχισουν να βλεπουν πλεον
ΠΟΛΥ πιο σοβαρα το linux σε καποιες εφαρμογες...

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr