HRAKLEIO KRHTHS

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Nov 10 09:57:11 EET 1999

On 09-Nov-99 Mark Papadakis wrote:
> Pame, egw imai asximos kai tha fovithieis omws:)
>
> Mark

K0l0p at 1d@ :-)
(Itan gnwsti leksi, peiragmeni gia na min mou peite oti sas brizw).
Egw pou sas kserw kai tous dyo (panathema tin omorfia sas :-) prepei na
omologisw oti eiste entelws diaforetikoi, ara tha gemisoun ta gyrw trapezia me
gkomenes me diafora gousta. O enas skouros, ma poly skouros :-). O
allos (an se thymamai kala Mark), ksanthos mexri germanos.....
Ainte nte, kalo kafe eyxomai, kai tin alli fora pou tha ksanakatebw, tha eimai
ki egw parwn.

Pantws yparxei kai o Michalis o Flouris pou den ton exw dei teleytaia sti
lista, an einai epikoinwniste kai mazi tou, kai eimai sigouros oti tha breite
kai allous. An thelete, psaxnw na sas brw dyo treis akoma. Meta ksekiniste kai
tis diadikasies gia to Helug (me ena lamda, apo to HEraclion Linux Users Group)
:-)

Michalis Kabrianis

P.S. Kai gia osous den katalaban, zilevw tromera....

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr