Unicode-HOWTO

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Wed Nov 10 03:29:19 EET 1999

Sto http://www.linuxdoc.org/HOWTO yparxei to Unicode-HOWTO.html
Fantazomai oti siga-siga 8a prepei na tou riksoume mia matia (h mhpws
kapoios to exei hdh kanei?) kai na doume pou briskomaste me ta ellhnika.

Gnwrizw oti o Giannis Gyftomitros <yang at hellug.gr> exei hdh arxisei
na asxoleitai me thn dunatothta dhmiourgias Unicode grammatoseirwn
pou na periexoun kai ta ellhhnika (Project Grafis, bl. GRArial k.l.), isws
na exei proxwrhsei kai parapera...

Apo thn ekdosh 6.0, o XFS pou periexetai sto Red Hat exei patch wste
na mporei na emfanisei Trye Type Fonts. Bl. sxetiko "White Paper" stho
"support" ths http://www.redhat.com/ . An balete Unicode TTFonts
(px. ths M$) auta paizoun, me thn ennoia oti fainontai dia8esima
ta fonts me xilia-duo diaforetika encodings. Den kserw omws an paizoun
kai san unicode grammatoseira, px. gia na dei kapoios ena keimeno
me ellhnika, agglika kai kinezika tautoxrona sto Netscape.

Auta, ws ena suntomo report epi tou 8ematos... Stelnw to mail
kai sthn linux-howto mhpws kai endiaferetai kapoios na metafrasei
to HOWTO.

Panayotis.

--
This will end your Windows session. Play again?

Panayotis Vryonis
vrypan at hellug.gr + http://www.eeea.gr/baza

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr