RedHat 6.1

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Nov 8 23:39:28 EET 1999

On Sun, Nov 07, 1999 at 12:41:00PM +0200, DJ Art wrote:

> Εγώ δεν δουλεύω ποτέ GNOME. Αλλά, αν δούλευα θα τον δούλευα με τον
> enlightment, γιατί χωρίς αυτόν το GNOME είναι απάτη, πίκρα μαύρη κι
> άραχνη :-)))

  Μεγάλο λάθος. Προσωπικά δουλεύω GNOME + Window Maker και ο συνδυασμός
είναι πολύ καλός. Θέλει βέβαια λίγο πείραγμα στο configuration αλλά έτσι κι
αλλιώς αυτό γίνεται εύκολα από το πολύ αξιόλογο πρόγραμμα που έχει. Εδώ που
τα λέμε, και KDE να είχα, πάλι Window Maker θα χρησιμοποιούσα μαζί του. Ούτε
το KDE ούτε το GNOME είναι δεμένα σε έναν συγκεκριμένο WM, αντίθετα με ό,τι
πιστεύουν πολλοί.

  Πάντως κάποια στιγμή ίσως γυρίσω και σε E, αλλά εκτός από αυτούς τους δύο
κανένας άλλος δεν μου γεμίζει το μάτι. Αλήθεια, τον sawmill τον δοκίμασε
κανείς;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr