Linux stis agglikes pub (was: Re: 666!)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 9 17:04:17 EET 1999

George Daflidis-Kotsis <gdk at demon.net> writes:

<snip>
> Kai gia na dei3eis pws exeis paei kai toulaxiston 5 fores se pub sthn Agglia
> kaneis to e3hs:
>
> [ -z "$BASH_VERSION" ] && echo "Oi you git! No bash here, sod off!" && exit
> echo "Here's the version you asked for mate, ta: $BASH_VERSION"

Hehehe, ti sou kanei telika ena linux ki ena bash.  Akoma kai xoris na
pas se agglikes pub, mathaineis na milas me tin katallili accent.

Ma einai na min trellainesai me tin texnologia? :P

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr