slack 7 & ppp

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Tue Nov 9 21:30:18 EET 1999

Panagiotis Voudouris wrote:

> BTW, to xisp de ginetai compile para mono an balw thn palia
> crypt lib pou exei to slack 7

 Eee; Eisai sigouros oti ekanes swsto configuration sto
 Makefile; Ti mhnymata bgazei;

> To xisp mou petaei "pppd returned 2" kai to gnome apla "pppd
> died".

 Stis teleutaies ekdoseis tou pppd, EPITELOUS apofasisan
 na yposthri3oun return codes pou na perigrafoun problhmata
 pou parousiazontai sth leitourgia tou pppd. To ti shmainei
 to ka8e return code mporeis na to deis sto manual page tou
 pppd sto systhma sou. To "2" shmainei "Error in options".
 Des to /etc/ppp/options kai psa3e gia la8h. Gia to xisp,
 den xreiazetai na exei kapoio option (mporeis na baleis mia
 grammh me to akindyno "noipdefault" an den 8es na afhseis
 to arxeio keno).

> Nov  8 21:32:55 atlantis pppd[459]: device name cannot be overridden

 Mallon sto /etc/ppp/options sou yparxei device name: bgale
 to :)  Kane swsth egkatastash tou xisp kai ola 8a doulepsoun
 mia xara.

> Dokimasa na ta kanw ola suid root alla pali tipota.

 Kakh idea, poly kakh. Otan kati den douleuei den to
 kanoume setuid root. Diabazoume tis odhgies gia na
 broume ti ftaiei...

> BTW lock den exw sto options (an kai auto den ephreaze to xisp prwta kai
> de nomizw oti exei sxesh me to problhma mou).

 To "lock" den ephreazei to xisp giati to xrhsimopoiei
 sto command line otan kalei ton pppd. Ean yparxei device
 specification omws mesa sto /etc/ppp/options, "papala" :)

 Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr