Virus

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Nov 9 17:25:26 EET 1999

In article <86zowo4dcw.fsf at localhost.hell.gr>,
	keramida at ceid.upatras.gr (Giorgos Keramidas) writes:

> apo biologikis apopseos
<snip>

apo biologikhs apopsews enas ios mporei kai na mhn einai *kan* zwntanos
organismos, opote h ennoia "skwtwnomai" den yfistatai (panta).

<3esnip>
auto einai mia apodekti sumperifora gia ena io,
> blepe ton io HIV, o opoios skotonei ton ksenisti pethainontas ki o idios
> an den kataferei na molunei kapoion allo organismo.

To 99% twn iwn skotwnoyn ton 3enisth toys (=kyttara, oxi organismoi)

> H movn diafora eivai: prospathei me opoiodnpote tropo va avaparax8ei
> priv skotwsei tov host-organismo?  Na metadothei se allous organismous?

Oson afora th biologia, o,tidhpote mporei ('h "9elei") na exei thn idiothta
toy zwntanoy prepei na anaparagetai (=>metadidetai) me megala pososta
epityxias.

Twra an oi idioi kanones isxyoun ('h 9ewroyme pws prepei na isxyoyn) gia toys
computer-ioys, ayto einai allo 9ema.

Pantws pisteyw pws ena ios typoy "rm -r -f /" se ena Makefile oydolws exei thn
ikanothta na anaparagetai, opote *den* einai ios. Einai apla ena kakoboylo
Makefile.

> Den eimai kai biologos pantos, opote mporei kai na lew apla ma&^%ies.
> Opoiosdnpote pio sxetikos as me diorthosei an kano kapoio tragiko lathos.

Y.G. Opws to skeytomai 9a mporoyse na graftei ena Makefile poy p.x. 9a koloyse
se alla Makefile kai 9a ekane th doyleia toy. Twra pws 9a to ekane ayto kai
pws (kai basikotero) *den* 9a ginotan ayto antilhpto apo ton root, pisteyw pws
shkwnei poly koybenta.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr