vRe!: Music software.

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Mon Nov 8 14:19:41 EET 1999

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Δεν σε καταλαβαινω. Αναφερόμουνα σε αυτούς που παραπονιούνται για
> ελειψη software σε linux, και περιμένουν απο καποιον αλλο να φτιαξει
> ακριβώς αυτό που θελουν αυτοί, και φυσικά να τους το δωσει δωρεαν.
>
> Και δεν είναι οι επαγγελματίες προγραμματιστές που αναπτύσουν λογισμικό μονο.
> Οπως και να το δεις, το οτι καποιος είναι προγραμματιστής δεν σημαινει
> ότι μπορει να φτιαξει το gimp, ή καποιο μουσικό πρόγραμμα. Σε τετοια
> project ο προγραμματισμός (συγγραφή του κώδικα) δεν είναι το βασικό τους
> κομμάτι.

Σαφώς. Αλλά και αυτοί που έχουν τις γνώσεις και τις ιδέες σχετικά με το τί θέλουν
από ένα πρόγραμμα (το gimp που ανέφερες ή καποιο μουσικό κλπ) δεν μπορούν μόνοι
τους να φτιάξουν τον κώδικα. Χρειάζεται συνεργασία μεταξύ των δύο. Αυτό θέλω να
πω, ότι αυτός που λέει <<θέλω ένα πρόγραμμα που να κάνει αυτή τη δουλειά>> δε
μπορεί να το κατασκευάσει κιόλας.

Όσο για το δωρεάν..... έχεις δίκιο :-) Φταίει η ιδιοσυγκρασία του Έλληνα που
θέλει τα πάντα στα πόδια του χωρίς να δώσει δραχμή και βέβαια συμβάλλει και το
GPL που δίνει λάθος εντυπώσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το StarOffice όταν
ήθελε Σειριακό Αριθμό: πόσοι πήγαιναν στην StarDivision να το δηλώσουν και πόσοι
απλά ζητούσαν από τη λίστα τον κωδικό....

--
Νίκος Θεοδώρου (Gordon)
WEB:    www.math.auth.gr/~ntheo
E-MAIL: ntheo at math.auth.gr
ICQ:    8904772

ΥΓ: Λόγω της ανιάτου νόσου από την οποία υποφέρει ο WD 4.3GB δίσκος μου
χρησιμοποιώ έναν μικρούλη που δε χωράει παραπάνω από μία κατάτμηση με Windows...
ξέρει κανείς πώς/αν μπορώ να γράψω ελληνικά εισαγωγικά στο Netscape Mail ;

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr