DVD sto linux (Kai pios mas pianei :))) )

DJ Art djart at freemail.gr
Sat Nov 6 22:40:00 EET 1999

N P wrote:

> συμπληρώσω εγώ).

>         Excuse me ? 8a allakseis tis upodoxes ths
> kartas?

Μα και βέβαια :-)))) !!!!!! τώρα επιστρέφω από τον χρυσοχόο και πάω
κατευθείαν στο χυτήριο !!!!

Δεν είπα αλλάξω, αλλά προσθέσω. Οχι επαφές, αλλά εξόδους. You know, η
Live έχει μία έξτρα πλακίτσα που μπαίνει σε slot του κουτιού δίπλα από
την κάρτα (χωρίς να καταλαμβάνει slot της motherbrd) και προσφέρει κάτι
εξόδους.

Η Value υποστηρίζει αυτές τις εξόδους αλλά δεν τις διαθέτει: αγοράζω
λοιπόν τα υλικά και συνδέω την πλακίτσα που θα φτιάξω εγώ μέσω
εσψωτερικού καλωδίου με τα pins της κάρτας.

BTW, η PLATINUM έχει αυτές τις υποδοχές σε 5,25" παρεμφερές και είναι
πολύ επαγγελματικό και γ****άουα. Και αυτό επίσης μπορεί να
κατασκευαστεί για την Live Player.

Σταματάω όμως να μιλάω και δεν ξαναγράφω γιατί κάναμε τη λίστα
politexneio-hitech-hardware-musicians-linux-greek-users και δεν μου
αρέσει να το κάνω αυτό ;-(

(και ξέρεις πόσα παίρνουν οι χρυσοχόοι ???? αχχχχχ.....)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr