Virus

Vagelis Papadogiannakis papas at hellug.gr
Sat Nov 6 17:48:47 EET 1999

DJ Art wrote:

> Ôï A/UX óçìáßíåé Apple Unix. ¶ëëùóôå ç Apple óõììåôåß÷å óôï X-Consortium
> óôï MIT ôï 1988 ãéá ôç äçìéïõñãßá ôùí X-Windows ...

Ouden ek ton dio ekatexa... Sorry, alla den exo asxoli8ei toso me tin
istoria tou leitourgikou UNIX genikotera. :))) Pistevo (Xoris na 8elo na
rikso FLAME, to tonizo afto, mi do pali ti lista na gemizei asxeta mail)
oti iparxoun perisotero endiaferonta pragmata na ma8o sto xoro, px
programmatismo se gtk kai periballon gnome, sto opoio simioteon ta pao
arketa kala. Apla mou leipoun oi idees. Exete kamia?

-=VAGELIS=-
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr