help on tar errors

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Sun Nov 7 18:03:11 EET 1999

On Sun, 7 Nov 1999, N P wrote:
>     Thank you polu gia to endiaferon sou, alla auth th
> douleia thn kano os root. Ama einai etsi omos kai
> aposumpiezontai ola kanonika, tote se ligo 8a steilo
> to epomeno koufo pou mou kanei.

Mhpws to aposympiezeis se dos/vfat partition pou den mporei na kanei
chown? Opws kai na exei.. sigoura kati tha katafereis na kaneis..

Sotiris.

YG. Giati kaneis quote ta panta stous 60 xarakthres? Einai poly
dysanagnwsta ta mail sou meta.. :|

---
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr