Y2K

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Nov 7 01:53:35 EET 1999

"N.P." <sten38 at yahoo.com> writes:

> |> To idio to Linux (aka o kernel tou) den exei problem mexri to 2038...
> |> exoume kairo mexri tote (vevaiws to idio legane ki otan ftiaxnane tous
>

> |Ti lete re!!! Pate kala?
> |Egw tha eimai syntaksiouxos tote :-)
>     Dhladh ama bgeis sth suntaksh de 8a asxoleisai me computer?
> N.P.

H elpida twv pio pollwv einai sta 50 tous na min prepei na setaroun
kernels pantws.  Toulaxiston na min einai stis 03:00 to prwi xwris fws
se ena upologistiko, na stinoun to kainourio Solarium 31.4, pou
upostirizei kai to kainourio head-display tis IBM me kwdiko onoma
HAL-9001, pou oso omorfa kai na einai ta 1280x1024 pou dinei sto kathe
mati, ama exeis presbuwpia giati eisai 50 xronwn, de se noiazei mia an
auto einai to very-latest kewl-gadget pou sthrizei tin agora olokliri :)

Ouf, ki afou mou efuge auto to Arthur-Clark-mellontologos-mode, sobara
twra... ego akoma kai sta 50 mou, pali to kernel me blepo na kano
compile, alla elpizo na to kano gia tin dikia mou porosi ki oxi giati an
den to kano den tha plirotho stin douleia mou... ah, ki elpizo epishs
oti den tha douleuo akoma, leme tora...

:| kai meta sto telos tis skinis #3, o protagonistis ksupnaei kai blepei
:| guro tou terastia ktiria, me apeires kapsoules kollimenes guro
:| guro. ena robot petaei akribos mprosta tou, kai afou ton aposundesei
:| apo to matrix, ton petaei stin apoxeteusi.
:|
:| TELOS ONEIROU

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr