LockFile directive ston apache

Sotiris Tsimbonis stsimb at hellug.gr
Sun Nov 7 00:14:40 EET 1999

Prin apo liges wres, psofise o apache (1.3.9) pou edw kai kairo douleye
mia xara.. Sto error_log brhka to e3hs:

----------------------------------
[Sat Nov  6 20:28:45 1999] [emerg] (14)Bad address: fcntl: F_SETLKW: Error freeing accept lock, exiting!  Perhaps you need to use the LockFile directive to place your lock file on a local disk!
[Sat Nov  6 20:28:46 1999] [alert] Child 1473 returned a Fatal error...
Apache is exiting!
----------------------------------

Sto httpd.conf gia to Lockfile directive leei ta e3hs:
# The LockFile directive sets the path to the lockfile used when Apache
# is compiled with either USE_FCNTL_SERIALIZED_ACCEPT or
# USE_FLOCK_SERIALIZED_ACCEPT. This directive should normally be left at
# its default value. The main reason for changing it is if the logs
# directory is NFS mounted, since the lockfile MUST BE STORED ON A LOCAL
# DISK. The PID of the main server process is automatically appended to
# the filename.

Den to eixa defined, kai ta logs mou den einai se NFS mounted dir..

Exei kaneis kamia idea?
Opws kai na exei pantws, apla 3anaetre3a ton httpd kai fainetai na
douleyei kanonika..

Sotiris.

---
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr