RedHat 6.1

A. Andreou andreou at crosswinds.net
Fri Nov 5 18:02:29 EET 1999

Multimedia Papasotiriou wrote:

>  2 fores to egkatesthsa shmera (Custom & KDE Desktop) .
>  Parola auta omws epimenei na bazei kai to gnome (anepi8ymhto :) )
> Exei brei kapoios kanena tropo na to egkatasthsei xwris na balei mesa
> gnome ???

Sthn egkatastash mhn epile3eis gnome =)
Epele3e eite KDE Workstation, eite custom, me to KDE kai "me xwris" to
gnome. Afotoy ginei h egkatastash kai setareis thn karta o8onhs, tre3e
"kdm". Afto ekana shmera poy egkatesthsa to RedHat 6.1 prwth fora apo to
graphic installer (ews twra to doyleva konsola), kai doylepse. Den to
exw kleisei gia na dw ti 8a ginei =) , alla molis to kanw 8a steilw
sxetiko mail me tis ry8miseis (ean to 8ymh8w, mallon)

--
Alexandros Andreou
< andreou at crosswinds.net >

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr