Virus

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sat Nov 6 01:43:12 EET 1999

On Fri, Nov 05, 1999 at 01:04:38PM +0200, DJ Art wrote:

> Ναι, αλλά ποιό unix είναι unix ? :-) το hp-ux ? a-ux ? sco ? bsd ?
> xenix (παναγία μου) ? Ποιό από όλα αυτά ?? Και εκεί υπάρχει δυσκολία στη
Unix ειναι το λειτουργικό που αναπτύχθηκε στα εργαστήρια της Bell/ΑΤ&Τ απο
τους Richie και Thompson. Αρα Unix είναι αυτά τα συστήματα που βασίζονται στο
Unix της AT&T, και οχι αυτά που προσπαθουν να είναι παρομοια με αυτό.

> δημιουργία ιών. Φτιάχνοντας έναν ιό για τα Windows, ξέρουμε ότι θα
> δουλέψει σε όλα τα PC.
Σε ολα τα PC με windows. Οπως και αν φτιαξεις εναν ιο για linux θα δουλεψει
σε ολα τα PC με linux.

> Στο unix, τι ? θα υπάρχει ιός για τα συστήματα
> της HP, της Apple, της Sun κλπ.κλπ, αφού ένα εκτελέσιμο δεν εκτελείται
> σε όλες αυτές τις εκδόσεις.
Μονο ενας script ιος θα μπορουσε να το πετυχει αυτό (ναι υπαρχουν και
απο αυτους).

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr